Branding

Brandingul este unul dintre cele mai importante aspecte ale oricărei afaceri, mari sau mici, de vânzare cu amănuntul sau B2B. O strategie de brand eficientă vă oferă un avantaj major în piețele din ce în ce mai competitive. Dar ce anume înseamnă "branding"? Cum afectează o mică afacere ca a ta?

Pur și simplu pune, brand-ul este o promisiune către client. Ea le spune ce se pot aștepta de la produsele și serviciile tale, și diferențiază oferta ta de competitori ". Brand-ul este derivat din cine ești, cine vrei să fii și care oamenii percep să fie.

Temelia brand-ul este logo-ul. Site-ul dvs., de ambalare și materiale promoționale - toate ar trebui să integreze logo-ul dvs. - comunica brand-ul.

Strategie de brand & Equity

Strategia de brand este modul, ceea ce, în cazul în care, atunci când și cui aveți de gând pe comunicare si livrarea la mesajele de brand. În cazul în care faceți publicitate face parte din strategia de brand. Canalele de distribuție sunt, de asemenea, parte din strategia de brand. Și ceea ce comunica vizual și verbal fac parte din strategia de brand, de asemenea.

Consistent branding, strategic conduce la o brand equity puternic, ceea ce înseamnă că valoarea adăugată adusă la produsele sau serviciile companiei dvs., care vă permite să încarce mai mult pentru brand-ul decât ceea ce identic, fără marcă comanda produse. Cel mai evident exemplu este Coca-Cola vs. un sifon generic. Deoarece Coca-Cola a construit un brand puternic de capital, se pot percepe mai mult pentru produsele sale - și clienții vor plăti preț mai mare.

Valoarea adăugată intrinsecă a brand equity frecvent vine sub forma de calitatea percepută sau atasament emotional. De exemplu, Nike asociază produsele sale cu sportivi stele, în speranța clienții vor transfera atașamentul lor emoțional de atlet la produs. Pentru Nike, nu este vorba doar caracteristicile pantof de care vând pantof.

Definirea Brand dvs.

Definirea brand-ul este ca o călătorie de afaceri de auto-descoperire. Ea poate fi dificil, consumatoare de timp și incomod. Este nevoie, cel puțin, să răspundeți la întrebările de mai jos:

Care este misiunea companiei dvs.?

Care sunt beneficiile și caracteristicile produselor sau serviciilor tale?

Ce clienții dvs. și perspectivele cred deja de compania dumneavoastră?

Ce calitati vrei să se asocieze cu compania dumneavoastră?

Nu dumneavoastră de cercetare. Aflați nevoile, obiceiurile și dorințele clienților dumneavoastră actuali și potențiali. Și nu se bazează pe ceea ce crezi tu cred. Știu ce cred ei.

Deoarece definirea brand-ul si dezvoltarea unei strategii de brand poate fi complex, ia în considerare pârghie expertiza unui grup non-profit de consiliere mici afaceri sau un centru de dezvoltare Small Business.

După ce ați definit brand-ul, cum a face tu a lua cuvântul? Iată câteva sfaturi simple, testată în timp:

Ia un mare logo-ul. Puneți-l peste tot.

Notați mesaje brand-ului tau. Care sunt mesajele cheie pe care doriți să comunice despre brand-ul? Fiecare angajat trebuie să fie conștienți de atributele de brand.

Integrați brand-ul. Branding se extinde la fiecare aspect al afacerii dvs. - cum să răspundeți telefoanele, ceea ce sau agenti de vanzari ta purta pe apeluri de vânzări, semnătura de e-mail, totul.

Creați o "voce" pentru compania dvs., care reflectă brand-ul. Această voce ar trebui să fie aplicat tuturor comunicare scrisă și încorporate în imaginile vizuale a tuturor materialelor, on-line și off. Este brand-ul prietenos? Fie de conversație. Este ritzy? Fiți mai formale. Veți obține esența.

Elaborarea unui slogan. Scrie o declarație de neuitat, semnificativ și concis, care surprinde esenta brand-ul.

Template-uri de design și de a crea standarde de brand pentru materiale de marketing. Utilizați aceeași schemă de culori, plasarea logo-ul, arata si se simt de-a lungul. Nu aveți nevoie să fie fantezie, doar consistent.

Fie adevărat pentru brand-ul. Clientii nu se va întoarce la tine - sau te referi la altcineva - dacă nu promisiunea brand-ul.

Să fie în concordanță. Am pus acest punct trecut doar pentru că implică toate cele de mai sus și este cel mai important vârful eu vă pot da. Dacă nu puteți face acest lucru, încercarea de stabilirea unui brand va eșua. [...The Basics of Branding]

În cazul în care dorești să începi o nouă companie una dintre cele mai importante lucruri pe care le poți face este să te asiguri că ai un branding corect.

sample image