Design

Un design simplu dar eficient va aduce întotdeauna valoare companiei tale. Cu un design și un brand bine definit, clienții tăi vor ști să facă mereu diferența. Compania ta și produsele pe care le oferi vor fi mai ușor de identificat și de recunoscut.

 
branding
6. Ponturi despre branding si rebranding
Folosiți aceste ponturi despre branding și rebranding atunci când gândiți o strategie de brand durabila și de efect sau mai bine spus eficientă.
Dacă toți ne-am pricepe la nume de firme, să stabilim culorile, să producem un slogan, dacă mereu facem aceleași lucruri, așteptând însă rezultate diferite și bazându-ne mai totdeauna pe noroc, atunci cu siguranță nu vom evolua spre acele brand-uri create de vizionarii în materie. V-ați gândit vreodată să porniți invers, nu de la ceea ce vă place pentru publicul țintă, ci chiar de la ceea ce place într-adevăr acestora? 
1. Prima regulă a branding-ului este ca brandul nu este pentru tine, ci pentru "ei";
2. A II-a regulă este că, dacă un brand este greșit, tot așa va fi și restul afacerii,
3. Publicitatea acționează asupra minții, branding-ul acționează asupra inimii,
4. Cu cât ați creat un brand mai puternic, cu atât veți putea în viitor să fixați prețurile,
5. Cu cât ați creat un brand mai puternic, cu atât veți putea să vindeți mai scump firma, dacă veți dori acest lucru,
6. Teoria inversă a branding-ului spune: cu cât ai bugetul mai mic, cu atât mai mult trebuie să te concentrezi asupra realizării unui brand sănătos...